.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زنان خانه دار بيمه مي شوند

به گزارش تابناک، مریم مجتهد زاده ‌در حاشیه دومین روز از همایش زنان وزارت راه و شهرسازی در مشهد با اشاره به پیگیری های انجام شده افزود: با توجه به تاکید رئیس جمهور برای تحقق هر چه سریعتر این امر، برای اجرایی شدن این طرح، مذاکراتی با وزیر اقتصاد و وزیر کار و امور اجتماعی داشته ایم. مشاور رئیس ‌جمهور گفت: برای بیمه کردن زنان خانه‌دار، باید ساز و کارهای لازم برای اجرای آن فراهم شود که به همین منظور طرح هایی ارائه و معایب و محاسن آن نیز سنجیده شده است .

وی با اشاره به برنامه های دولت برای اجرایی شدن 700 هزار شغل خانگی در کشور افزود: دولت تلاش می کند، با اختصاص بودجه ای کلان به این امر، مشاغل خانگی را در بخش های مختلف کشاورزی، فرش دستباف، صنایع دستی و صنعت اجرایی کند . مجتهد زاده گفت: تاکنون 29 شغل خانگی در کشور شناسایی شده است که با بهره گیری از این شغل‌ها می‌توان ظرفیت قابل توجهی برای اشتغال بانوان در خانه فراهم کرد. رئیس مرکز زنان و خانواده کشور همـچنین از اختصاص بودجه ای ویـژه در حوزه عفاف و حجاب امسال برای نخستین بار در بودجه کشور خبرداد و افزود: بر این اساس از وزارت علوم خواسته شده است که برای ایجاد رشته‌ای در حوزه مد و لباس اسلامی در سال 91 برنامه ریزی کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسن معدن كن 25 آذر 1390
با سلام
طرح مذكور بسيار مفيد فايده است البته اگر در انجام آن كارشكني نشود.
مثلا همسر بنده يك خانه دار هنرمنداست كه دررشته قاليبافي دستي مهارت ويژه اي دارد.اما چون دريك تعاوني بنام شركت تعاوني وحدت درشهرستان ساوجبلاغ عضو شده واز آن طريق موفق به اخذ مدرك فني حرفه اي از سازمان فني وحرفه اي هم شده است، اما فقط بخاطر لجبازي يك كارمند در اداره بازرگاني شهرستان با اين تعاوني ف شايد صدها تن از اعضاي اين تعاوني كه همه شرايط لازم براي بيمه شدن را دارند از اين كار بازمانده وناگزير هستند راه رفته را دوباره از طريق اتحاديه مربوطه كه زير نظر مجامع امور صنفي بوده ودر نهايت زير مجموعه اداره بازرگاني شهرستان است، دوباره كاري كنند.
بنظز شما اين كارشكني نيست؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.